Finfint denna torsdag

Gick extra finklädd till skolan idag med nya skjortblusen. Det var ju sista skoldagen för veckan och man måste sluta på topp. Jag lovade ju dessutom en bild, så varsågoda!


Just nu har man dock ångest. Jag vann ju gratis inträde för hela helgen för två personer till score. Men vi ska förmodligen bara ut imorgon till Tempel och studentfesten. Tajming när den är som bäst. Slutar väl med att man får ge bort biljetterna till första bästa, men jag vill ju också ha dom! Illa detta.

Och appropå inget; om någon känner sig manad så får denne gärna hjälpa mig med hur man ändrar i koderna för bloggen. Vet inte varför men där de kommentarer man får dyker upp ser det helt kaosartat ut. Det är ett stooort mellanrum mellan kommentarernas rubrik och själva textinnehåll. Hjälp, någon?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0