Matchande problem.


Jag förtjänar min belöning.
Med tanke på allt jag hunnit med idag. Konstigt nog blev den rätt fullspäckad ändå. Jag har beställt klipptid, startat ett kreativt litet projekt, umgåtts med min lillebror, bestämt bio tills imorgon och även shoppat sönder jämfört med vad jag brukar göra. När jag är presentabel så kanske jag tar ett kort eller två imorgon på vad jag köpt. Nu får ni nöja er med en lista och sukta efter själva bilderna. 

Kan stolt titulera mig själv som långkjolsägare! Jag har äntligen vågat köpa mig en sådan, brukar vara feg med vissa trender som känns en smula för mycket. Vet inte varför en kjol skulle ta emot så mycket men det förknippas väl lite väl mycket med de gamla gummorna från förr i tiden. Men trixet är väl hur man väljer att kombinera med andra detaljer och klädesplagg. Som med allt annat inom modevärlden helt enkelt. 

Och appropå det så köpte jag även en snygg liten t-shirt med "galax"-tryck i olika kulörer, supersnygg enligt mig. Ska väl våga mig på att använda allt tillsammans någon dag men då tillkommer ett annat problem. En passande jacka. Story of my life. Jag lyckas aldrig köpa en jacka som jag definitivt är nöjd med, utan nöjer mig med något halvdant som åtminstone framhäver midjan. Men passar det ihop med mina kläder? Njaa, tjaaa, kanskee.. Ibland. Fast jag gissar att så är fallet för de flesta, man får köpa en jacka som funkar till så mycket som möjligt och sedan får man väl försöka sig på att hitta en andra jacka med till resten av kläderna. Dock är det väl inte det mest ultimata för studentbudgeten. Detta är väl även ett såkallat i-landsproblem.

"Hjälp min jacka passar inte min outfit"


Kommentarer
Postat av: IMPASHION - Pelin Özan

SV: Tack!!

2012-04-29 @ 11:39:13
URL: http://impashion.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0