Tema Orange


Just för tillfället känns det som att dagen präglas av färgen orange. Jag har en orange tröja på mig, äter apelsin och dricker apelsinjuice. Så det känns lite kul just nu när jag är alldeles omgiven av denna knalliga färg. Insida ut så är jag orange alltså.

Idag har jag i alla fall fått gå upp hyfsat tidigt, eller lagom tidigt kanske man kan säga. Jag skulle iväg till Ung Företagsamhetmässan på CCC för att kolla runt lite och se så att de håller den standard vi satte förra året på mässan. Det var nära, men ja, de får väl betyget godkänt. Nej men det var faktiskt kul att gå runt samtidigt som man var glad över att få sitta där igen med tanke på värmen! Gud så varmt det är, ingen ventilation överhuvudtaget. Duktiga UF-are träffade man på i alla fall med mustascher och filmföretag.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0