Luddehunden.

Söt här söt var Ludde imorse. Han mår ju inte så bra just nu så han njuter av att ligga i en varm säng där han blir uppmärksammad och masserad. Sedan blir ju även jag glad eftersom han för en gångs skull ligger still tillräckligt länge för att man ska kunna gosa ordentligt med honom. Nästan som så att man önskar att han är sjuk längre, inte för att det är kul att se honom vara lite ynklig och ha ont, men för att nu får man som matte äntligen möjligheten till att mysa. I vanliga fall så reser han sig upp nästan med en gång och hämtar någon boll eller annan leksak som han vill ha dragkamp med. Jag vill ju hellre gosa, åtminstone oftare än vad det är nu.

Min Ludde <3

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

man tackar! :D

2012-04-27 @ 14:52:24
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Sandra – Piffad

sv: vad roligt :) det är nog den bästa staden jag varit i så du borde absolut åka dit!

2012-04-27 @ 18:52:28
URL: http://piffad.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0