Latmask

Sitter här med min macka och en kopp te. Bläddrar på tvn och fastnar för krokodiljägaren. Det är en sån här slapp dag kan man säga, även om jag egentligen borde vara på föreläsning just nu... Äsch, jag inbillar mig själv att jag ska ta itu med pluggandet genom att läsa i mina böcker. Som egentligen bara är EN bok eftersom jag inte beställt fler än så länge, vet att det är illa.  Men får se hur det blir, känner mig inte alls sugen. Är väl såkallat skoltrött just nu. Eller helt enkelt en latmask.

Funderar på att ta en tur hem till Hammarö idag med, har ändå ingen skola resten av veckan, om man bortser från egen studietid. Sen är det även dags för diabetesläkaren snart, och jag har ångest som fan. Vilket beror på att jag är sämst på att mäta mitt blodsocker och jag mäter det aldrig regelbundet. Så jag förbereder mig på en mindre utskällning nu inför mitt besök vilket aldrig är roligt.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0