Livet leker.

Herregud vad länge sen. Länge sen jag bloggade och skrev ett vettigt ord eller ens en mening. Ibland är det skönt att få ett tomt blad framför sig. Ett ark vilket man själv får fylla hur man än vill och önskar. Härligt!

Vad har jag hittat på nu på sista tiden? Vad för spännande ting kan ha hänt sedan jag senast satte mig ner framför min blogg? Jo, en hel del. Jag har hunnit resa iväg på mitt livs semester, ja jag kan nog använda ordet "livs". För det var verkligen en helt annorlunda och så rolig resa. Det hände något hela tiden och man satt aldrig sysslolös stirrandes in i väggen, utan nej det var fester, människor och skratt dygnet runt. DYGNET RUNT. Så himla härligt att vara där med den personer som man spenderat tre år tillsammans med och aldrig riktigt lärt känna egentligen. Visst har man diskuterat allt mellan himmel och jord och haft det jätteroligt - men på en resa utomlands blir det på ett helt annat plan. Känner verkligen att det är de bästa människorna jag hade kunnat vara i Ayia Napa med. Och dessutom har man ju lärt känna så många fler personer därborta. Det är inte helt fy skam och som den sociala Annelie jag är, så älskar jag er alla!

Har självklart även hunnit gå på en finfin bal och ta själva studenten. Målet man siktat på sedan man först satte sin fot på John Bauer gymnasiet. Det gick precis som väntat och nu har man fått bära den vita mössan, åkt studentflak och gått på tillhörande studentfest. Livet leker.

(Bilder kommer självklart senare.)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0