Taipei ftw.

Gissa tre gånger vem som spenderar alltför mycket tid på ica-kurirens hemsida? Jag hart hittat deras spelsida förstår ni. Spelet Taipei tilltalar mig på något underligt vis. Det är helt enkelt skitjobbigt eftersom det ser så simpelt enkelt ut och det är jättelätt att spela. Men så fan förlorar man alltid ändå! Hatar det, men det är tyvärr den där hatkärleken som jag känner inför detta spel.


Hade i alla fall ett väldigt intressant samtal med Robin då vi "diskuterade" strategi runtomkring detta spel. Eller kanske snarare sa "Den och den, sen den. Där är en rosa grejsimojs" och så vidare. Givande var det i alla fall. Och nu har jag faktiskt till och med bevis för att jag vunnit det dumma spelet! Se och häpna.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0