Snart hela två veckor.


Saknar Ludde...

Åh, jag vet vad jag ska äta. Avokado. Det är så himla gott! Dock tror jag att jag blivit beroende... Vet inte hur många jag har hunnit äta under min vistelse här hittills. Och appropå det, nu har jag ju varit här i snart två veckor. Två hela veckor alltså. Otroligt att jag fortfarande lever.
Trots gasspisen(!)

Hur har det varit då? Jo det har fungerat bra. Sovmorgon varje dag, börjar vid nio och äter gratis frukost på praktiken så behöver inte stiga upp förrän åtta. Sen finns det ju självklart mycket dödtid över och den spenderas antingen framför datorn eller på gymmet. Har faktiskt varit väldigt duktig vad gäller träning. Fast det kanske mest beror på att jag knappt har något val om jag vill få mig en ordentlig dusch emellanåt... Varenda gång jag har tänkt duscha där jag är inneboende så kommer någon ur familjen och vill in. De har ju bara en toalett så det är förståeligt, men ändå. Väldigt jobbigt. Så det är min motivation till SATS, att jag har all tid i världen till att duscha. Eller ja i alla fall till klockan tolv måndag-torsdag...



Något negativt under dessa två veckor är dock att jag i princip varje dag har haft lågt blodsocker. Som lägst 1,7 tror jag...  Den visade 1,2 en gång också, men tror det var ett felvärde. Det värsta är att jag heller inte känner av det, utan kan gå omkring precis som vanligt och bara få för mig att testa blodsockret: "Oj, en känning på 2,2. Underbart."
Oftast är det runt ett värde 1 som man kan svimma, få kramper och saker vid. Jag har aldrig kommit så pass lågt i mina känningar, hoppas att jag aldrig behöver uppleva det heller.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0