Jan. 15, 2011


Testing - testing. Idag är det provsmakning av soppa som gäller. Varma koppen style. Champinjonsoppan är en klassiker men nu sprider jag ut mina vingar och hoppas på att de bär mig... Det är dags... För Thailändsk currysoppa med kyckling!!! Och resultatet? Mjaa... Den är helt okej.
[Min främsta näringskälla -mandlar- har tagit slut...]

Vad har man annars gjort idag då? För nej, jag har inte spenderat hela dagen med att värma en kopp soppa. Jag har istället begett mig ut på en liten shoppingrunda, en väldigt sen sådan. Jag försov mig nämligen imorse. Eller, försov är kanske fel ord. Jag vaknade klockan sju på en lördagsmorgon och ville verkligen inte gå upp så tidigt. Men tog tillfället i akt och åt min frukost, sedan bar det av till sängen igen och jag somna om bums. När vaknade jag sedan då? Jo klockan kvart i ett, av att min kära mor ringde mig. Ytterst konstigt, jag sover aldrig så länge. Så där försvann alltså några timmar extra av min lördag.

Men som sagt så har man shoppat lite, tillökningen för garderoben blev en tunika och en tröja. Sedan när man kom tillbaka använde jag någon timme till att slöa innan det bar iväg för en snabb-träning på SATS. Inte mycket men det känns bra att man åtminstone varit där.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0