En helt vanlig dag.

Jag är hungrig. Jag tröstar mig med det faktum att det är fredag idag! Frågan är bara: vad ska jag hitta på till helgen? Det finns ju massvis med saker att göra men jag är ju bara EN person. Och då är vanliga saker som att bowla, laserdome, teater och många andra saker inte så roliga att göra. Ju fler desto bättre brukar man ju säga.

En sak är säker i alla fall -jag ska träna. Det har jag velat göra hela veckan men har varit för trött för att orka... Igår slutade jag till exempel klockan halv sju, sen ska man ju hem till lägenheten och då har klockan hunnit blir sju. Och då ska man till råga på allt även orka ställa sig och laga mat. Inte världens roligaste syssla, men jag är verkligen vrååålhungrig då. Klockan hinner bli upp mot åtta innan jag är klar med maten, både tillredning och absorbering. Men,men... Till helgen lär jag inte vara så slutkörd i alla fall så då blir det äntligen träning! Känner sig lite småtjock nu när man sitter vid en dator hela dagarna och sedan bara går hem och äter.

Fast jag får ju i och för sig en del motion också vad gäller gåendet fram och tillbaka från arbete, buss och lägenheten. Tummen upp för vardagsmotion!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0