Dagens funderingar.

Just nu tänker jag på två grejer:


1. Idag är det fredag! Hipp, hipp hurra -men vad ska man nu göra?
Ingen aning faktiskt, har inte utforskat Sthlm så mycket än. Kanske ska passa på att göra det? Men vart ska jag gå?! Eller åka?! Bara runt eller till något särskilt ställe? Dags att ta sig en funderare säger jag. Man kan ju inte sitta och sakta men säkert ruttna i sitt lilla rum. Inte för att det är något fel med det men, hur ofta är man ensam i Sthlm under fyra veckor med hur mycket fritid som helst? Nja, jag säger då det. Dags att ta sig i kragen.

2. Vad ska jag äta ikväll? Ska jag ta potatis och fiskbullar?
Trots att jag ätit potatis i tre-fyra dagar i rad. Men i och för sig så har jag även ätit pasta i tre-fyra dagar. Så det jämnar väl ut sig. Här kör man varierad kost så det smäller om det! Men i helgen blir det att äta champinjonsoppa, gott. Har inte kunnat äta den mitt i veckan eftersom jag måste göra matlådor på det jag äter under kvällen till nästa dag. En aning svårt med soppa.

Vilka ilandsproblem jag har ibland.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0