Kondition kallas det nog.

Seriöst. Jag trodde verkligen att jag skulle behöva lämna Sats i en liksäck. Det gjorde jag. Fysisk utmattning here I come. Var jobbigt redan efter tio minuter av de trettio som passet var på. Fast så går det väl när man inte kört kondition ordentligt på ett halvår. Jag har ju kört lite enkel crosstrainer-träning men det är ju absolut ingenting jämfört med ett rejält spinningpass! Eller tja, för mig var det ett rejält. Klaga inte på mig.



Föresten, vad tror ni om mig som reklam-tjej? Jag tror att jag besitter en otrolig talang. Eller vad säger ni? Eller hur kliar det i fingrarna när ni ser dessa bilder. Ni vill ha vantarna, det vet jag.


Kommentarer
Postat av: Miranda Häll

Vare bar en halvtimme? På njoy kör vi en timme! ;) Men det va fint presterat av dig! :D

2010-10-08 @ 18:45:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0