Helt okej.

Tjaaa... Nu mina enstaka läsare så har jag en stor och rolig nyhet till er. Skriv ner datumet 4 oktober 2010, för det var den dagen som jag skaffade.... Trumvirvel tack.... Körkort! Ja ni läste rätt, Annelie Jönsson har lyckats ta sitt körkort.
Härligt värre är det, känslan är obeskrivlig. Skönt att ha det gjort efter allt övningskörande men samtidigt skrämmande. Jag menar, är inte ni lite rädda precis som jag, nu när ni besitter vetskapen om att Annelie finns någonstans därute i ett fordon på en väg nära dig?


Firandet av denna händelse blev med bästa kompisen Line över några kanelbullar till dagens ära (kanelbullens dag) och ett glas champagne. Arton år innebär ju inte enbart tillstånd till att skaffa körkort, utan även tillåtelse till att njuta av lite alkohol i måttliga mängder. Som ni så säkert redan vet.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0