Tre saker ni inte visste.

Just för tillfället har man väldigt tråkigt så tänkte -varför inte skriva något roligt i bloggen? Så nu tar jag tillfället i akt och skriver ner tre saker som endast några fåtal personer känner till, eller ens någon överhuvudtaget:



1. Jag har varit med i Barnkanalen när jag var liten. Var som en galning och skickade in frågor så ofta som möjligt till programmet, och fick hålla i en intervju till en kille som spelar "magic" eller vad det nu hette -något som man använder speciella kort till. Sen har jag även ställt två frågor med, en om varför bävrar har platta svansar och en hur gamla hundar kan bli. Så nu har man två barnkanalen t-shirtar som tack i garderoben och ett visst antal autografkort med, det ni! Det visste ni inte.



2. Jag gillar älskar att klättra! I träd, raukar och på väggar. Helt enkelt överallt. Kan inte låta bli, går så vilt till emellanåt att jag ramlar ner. Senast nu i somras då jag klättra i ett träd i Sofiero... Skrapa upp knät en del. Fast iofs, jag snubbla också när jag besteg en rauk i somras... Och från ett träd här i Karlstad för en-två veckor sen när jag klättra i högklackat... Som sagt jag älskar att klättra!

3. När jag var liten hade jag en period i mitt liv då jag in princip bara lyssnade på gammal musik. Siw Malmkvist var en av favoriterna. Skäms nästan nu efteråt.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0