Inte fisken.


Abba, gruppen, inte fisken. Det är det som sker just nu. Sitter och lyssnar på ABBA på högsta volym. Man kan ju undra varför, och det gör jag med. Tog i alla fall en svängom med min lillebror i kanske en halvtimme och hade skitkul. Så roligt att kunna släppa loss ibland, särskilt med någon som tycker att det är minst lika kul som en själv.

Han har ju inte kommit upp i åldern då sånt är pinsamt än och att jag bara är löjligt som håller på och fjöntar mig. Jag har tänk utnyttja tiden till max tills det inträffar. Även om det innebär att svettas ihjäl på vardagsrumsgolvet och utföra alla möjliga rörelser som jag själv kallar dans. Men ABBA är i alla fall det bästa att dansa till när det gäller att släppa loss och vara sig själv med sin lillebror, enligt mig.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0