Gym på schemat.

Även idag så har man spenderat lite tid på gymmet. Duktig tjej här. Trodde faktiskt att jag skulle ångra mig och hoppa över träningen men nix pix, det gjorde jag inte. Spinningen igår gav mig ingen direkt träningsvärk om man säger så, snarare så känns musklerna mer när jag använder dom.

Men efter träningen idag så kommer jag garanterat på träningsvärk. Frågan är bara hur mycket och den exakta placeringen av det. I magen, benen eller armarna? Kanske allt? Vem vet. Men jag vill i alla fall få känna att jag ansträngt mig och att det går framåt i min träning.

Bilder från idag:

Annars har jag tagit det lugn på morgonen innan man begav sig av till skolan, som för den delen bara varade i en timme kanske. Härligt. Sen efter att man tränat så begav man sig hemåt. Och väl hemma så väntade en lillasyster på en med ens kamera. jaha tänker man, nu ska man ut och ta kort också. Blev att man var ute i trädgården och hade till och med hunden med på korten. Eller ska kanske inte säga hund, utan istället "objekt" som min lillasyster sa. Hon är så snäll ibland, inte riktigt klokt. Hon vill dock inte vara med på ett enda kort här i bloggen, för hon måste syna varenda bild först och godkänna dessa. Så det tar för lång tid för mig, så det blev de här bilderna idag som jag visar.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0