Fredagsmys.

Det är fredag och jag stormtrivs. Sitter för tillfället på min praktikplats och försöker komma på någon snygg design till nya visitkort för makeITsimple. Tro det eller ej, men det är faktiskt rätt svårt att komma på något annorlunda som sticker ut från mängden. Jag har en del idéer men sen måste även en massa kontaktuppgifter få plats på bästa sätt. Utan att det ser alltför ihoptryckt ut. Jaja, det löser sig nog.


Kommer i alla fall få sluta runt klockan tolv idag eftersom Maria ska iväg på ett möte och det är fredag. Hon är så snäll och duktig på det hon gör så det är inte sant! Men när jag slutat för dagen lär jag gå vidare till JohnBauer för att hämta busskort för nästa termin och även hälsa på tjejgänget som trycker sina t-shirts idag på skolan. Måste ju komma och se hur det går för dom. Jag anser mig själv som en arbetsledare som då och då kommer och håller koll på sina slavar.
Det är ett skitgöra men någon måste göra det.

Sen är det dags för fredagsmys ikväll på ett eller annat sätt. Får se vad som händer men just nu lutar det åt att man sitter och hänger framför burken. Men vem vet.



Glöm inte att kolla hemsidan för DiabetesBandet UF!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0