Prov x 2

Först vill jag bara inleda denna blogg med ett stort glatt VÄLKOMMEN!
Alltid kul att någon person hittar hit och läser mina tankar, tack <3

Men nu är det ju så att jag även vill dela med mig av min vardag, och på denna vardag så har jag genomgått TVÅ prov.
Ett i matte (grafer och funktioner) och ett i programhantering (PowerPoint).
Jag har själv aldrig varit ett stort "fan" av matte, har alltid tyckt att jag varit dålig på det och att jag aldrig skulle kunna uppnå något bättre betyg än G. Sedan i sista terminen på högstadiet, når jag äntligen upp till det där eftertraktade betyger VG. Härlig känsla måste jag säga, SUPERGLAD. Nu har man dock uppgraderats till första ring, och då blev ju pressen ännu större. Det var liksom "Matten är svårare i gymnasiet, hur ska jag då lyckas med att ens få ett enkelt G?"
Men ärligt talat, det var inte så svårt. Nu har jag dock bara Matte A, det kommer alltså bli svårare, men jag är inte orolig.

Sedan gäller ju det här med "programhantering", vad ska man säga.... hur tråkigt som helst!
Ingen bra lärare har man ju heller, han kan ju inte ens sina egna uppgifter som han tar fram åt oss! Och inte heller kan han säga ifrån, alla kan ju bete sig hur som helst utan att han gör något åt det.
Vi slutar inte av oss själva, om man uttrycker sig så.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0