Wii = Segerns sötma.. Yummy!

Såg filmen Australia idag, väldigt bra och annorlunda jämfört med de filmer jag brukar se. Eller annolunda.... Inte så egentligen men på något vis så kändes den så. Gillade slutet, fast det ska man kanske inte tala om, det enda jag kan säga är att den slutade lyckligt- för de goda. Men det är ju inte ofta som det slutar tvärtom, blir deprimerad av sådana filmer, då "the bad guy" (som de säger i Telia reklamen) vinner och hela världen går under. Nej tack säger jag.



Var även med min bästaste bäste bästis idag, Line. Hade väldigt kul medans vi spelade Wii eller som jag säger "Vi", spelar ingen roll. Spelade dock bara friidrottsgrenar, självklart. Blev väl hyfsat bra resultat jämfört med Line som hela tiden vann. Men världsrekord-klass jämfört med de resultat som jag presterar i verkligheten. Det är något ni inte vill se, jag praktiskt taget lägger mig på 1metersribban i höjdhopp, LÄGGER mig ner på den. Alltså roligare för er som ser på än för mig, men nu fik jag åtminstone känna lite av segerns sötma genom tv- skärmen. Segern är ljuv.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0