Tillbaka till verkligheten.

Uj uj uj. Nu är man tillbaka till verkligheten- skolan. Det är väl skönt att äntligen komma upp ur sängen före klockan 10 varje dag. Men man vill ju fortfarande vara ledig och kunna ha möjligheten till det. Men ännu en positiv sak med skolstarten är att jag har fått tillbaka min skoldator- som jag använder just nu. Love it!

Ska föresten ställa upp i bdb´s tävling: fot-okonst.
Blev faktiskt väldigt nöjd med mitt resultat från min lilla fotoupplevelse. Jag kan dela med mig av att jag fick offra mig själv för att få en bra vinkel till vissa av bilderna, var ju tvungen att ta många olika bilder. Ska lägga upp lite bilder från det sen. Får hoppas på en vinst nu- att gå in i en Bianco affär och ta så många skor man kan bära!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0