Övernattning med Tomte

Nu sitter man här 21:57 på kvällen och funderar på vad man ska packa inför morgondagens utflykt vilken som inkluderar en övernattning i tält tillsammans med klass Tomten och Sagoprinsen, John Bauer gymnasiet. Känns ju kul att tvingas ta bussen som går 07:20 imorgon bitti, jag brukar ta bussen som går 08:30!!! Jobbig förändring. En av de jobbiga sakerna man ska ta med sig är tält, fy va kul att släpa omkring på det. Men det absoult jobbigaste man måste ha med sig är ett Triangakök!!! Jag menar, borde inte skolan stå för det? De står ju för själva maten, borde de då inte stå för tilllagningen av den? Det slutar väl med att jag får ta med mig ett stort antal mackor, för min grupp har INGEN tillgång till ett sådant kök. Vi lär väl tvingas äta blåbär hela natten för att slippa bli hungriga.

Sedan ska vi också klättra i berg och in i grottor osv. Jag är Livrädd med stort L, för höga höjder. Jag skulle hissas ner från en bro i nians klassresa, fick nästa panik. Han som skulle hissa ner mig fick "slita" loss mig från sin arm när jag skulle släppa taget. Jag kom ner, men det var svårt, det var högt och man hade inget att hålla i, det rann vatten under dessutom. Så nu är jag spänd påhur det här kommer sluta, det är dock bara jag, Miranda och Sandra som följer med från våran "grupp". Fy på er andra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har faktiskt varit bokad imorgon kväll sen i Maj, så jag har en riktig ursäkt till att inte följa med! ;O (a)

2009-08-25 @ 23:56:36
URL: http://ilini.blogg.se/
Postat av: anna

haha gud vad du klagar! tänkt positivt och på det roliga ;)

2009-08-26 @ 22:19:58
URL: http://annamariajonsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0