Matte B



Nu sitter man här på skolan och försöker reda ut hur ens schema ser ut. Det som bör vara väldigt enkelt är just nu skitjobbigt. Det hade kunnat gå på fem minuter, högst. Nu har det än så länge tagit en halvtimme! Så nu väntar vi alla på att vår lärare ska komma med ett nytt lösenord till programmet eller någon annan lösning.

Senare idag ska man ha sin första lektion i Matte B, jag som av något konstigt skäl har börjat gilla matte tycker det är kul. Innan i högstadiet så HATADE jag matten, jag var en av medelmåttorna. Men lyckades i nian kämpa mig upp till ett VG. Nu på gymnasiet så var jag nära ett MVG i Matte A, jag fick ett VG tack vare att jag inte hann med två uppgifter på nationella. Men nu ska jag kämpa, jag kräver ett MVG. Då blir jag glad.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0